Official +++ K-Pop Vol. III +++ Thread

6th December 2012 22:53
Haha YG is gonna have another death in their hand lol
8th December 2012 07:48
Figure you guys would appreciate this. Game of Thrones Eunjung wallpaper on my laptop. Crudely cropped but I tried lol.

8th December 2012 08:24
^HAHAHAHA!!! That's fucking baws though. Good shit.

Andrew: FUCKED UP! Hahaha, but I was thinking it too, but I didn't say it.
10th December 2012 01:12
Hehehe I was wondering if anyone else was thinking about it too LOL

Brian, nice work. You cant really tell unless you're pretty far back
11th December 2012 03:29
I want this hat, but $30.99 + $15 shipping is not very convincing.



' http://www.ebay.com/itm/YG-eshop-EPIK-HIGH-99-GOODs-Official-Cap-K-POP-/281037006997?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item416f1c6895'
11th December 2012 08:56
I haven't been in here forever..
11th December 2012 16:27
jeffori:
I haven't been in here forever..


And you are..? Haha kidding, what up man. Long time no see. And its all good. I hardly ever contribute to this thread. Always lurking now .
12th December 2012 07:09
Yeah K-pop is slowly drifting away for me.

I HAVE MOVED TO K-RAP
TigerJK, The Movement, The Quiet, Dynamic Duo!

FUCK K-POP LOL
12th December 2012 07:36
A lot of groups come and go for me. T-ara, Kara, and BEG though is a constant.
12th December 2012 23:05
&dr3w:
Yeah K-pop is slowly drifting away for me.

I HAVE MOVED TO K-RAP
TigerJK, The Movement, The Quiet, Dynamic Duo!

FUCK K-POP LOL


Check out this new song. I was blown the fuck away. On repeat right now. The beat is just amazing. Maybe it's because I'm super high, but I was blown away lol